Klacht: Mijn telefoon te lang weg ter reperatie (SCHANDE)

op 22 juni 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 28 mei heb ik mijn Sony Xperia M4 Aqua Black, die nog geen 1 week oud was en niet meer opstartte, ingeleverd ter reparatie bij BelSimpel te Rotterdam. Vervolgens is mijn telefoon doorgestuurd naar E-repair met de mededelingen dat binnen 10 dagen deze gerepareerd zou zijn.

Al sinds 2 juni zit ik te wachten tot mijn telefoon gerepareerd is. 2,5 week verder en op de trackingsite van e-repair staat sinds 7 juni ‘wachten op onderdelen’ . Schande is dit ik koop geen telefoon om het bij de reparatie te laten staan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik morgen een nieuwe telefoon krijg en mijn abonnementskosten van de tijd dat ik zonder telefoon heb gezeten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door evag