Klacht: Mijn telefoon te lang weg ter reperatie (SCHANDE)

op 22 juni 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 28 mei heb ik mijn Sony Xperia M4 Aqua Black, die nog geen 1 week oud was en niet meer opstartte, ingeleverd ter reparatie bij BelSimpel te Rotterdam. Vervolgens is mijn telefoon doorgestuurd naar E-repair met de mededelingen dat binnen 10 dagen deze gerepareerd zou zijn.

Al sinds 2 juni zit ik te wachten tot mijn telefoon gerepareerd is. 2,5 week verder en op de trackingsite van e-repair staat sinds 7 juni ‘wachten op onderdelen’ . Schande is dit ik koop geen telefoon om het bij de reparatie te laten staan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik morgen een nieuwe telefoon krijg en mijn abonnementskosten van de tijd dat ik zonder telefoon heb gezeten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door evag