Klacht: Mijn pakketje is al 2 maanden kwijt

op 05 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje is verzonden op 8 augustus. We zijn nu 5 oktober en het pakje is er nog steeds niet.
Ik heb al zeker 6 keer gebeld en telkens kwam het erop neer dat ik maar geduld moet hebben.
Mijn geduld is op. Ik wil een officiële klacht indienen en als dit niet gaat dan doe ik het via een advocaat.

Ik zal pas tevreden zijn als mijn pakketje hier is en erbovenop nog een schadevergoeding krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:48 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jordenvanpraet@gmail.com