Klacht: Mijn pakketje is al 2 maanden kwijt

op 05 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje is verzonden op 8 augustus. We zijn nu 5 oktober en het pakje is er nog steeds niet.
Ik heb al zeker 6 keer gebeld en telkens kwam het erop neer dat ik maar geduld moet hebben.
Mijn geduld is op. Ik wil een officiële klacht indienen en als dit niet gaat dan doe ik het via een advocaat.

Gewenste Oplossing:

Ik zal pas tevreden zijn als mijn pakketje hier is en erbovenop nog een schadevergoeding krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordenvanpraet@gmail.com