Klacht: Mijn pakket wordt niet geleverd

op 22 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste ; ik heb een bestelling gedaan bij Newpharma op 11/08/2017 het ging bij mij thuis zijn op 16/08/2017 we zijn ondertussen 22/08/2017 en nog altijd heb ik niets ontvangen. Ik bel elke dag en elke dag krijg ik als antwoord uw pakket wordt vandaag geleverd. Eerst was mijn adres verkeerd (terwijl ik hier al 6 jaar woon) dan was het omdat de chauffeur niet dicht genoeg bij de woning kan wegens hekken of bomen ( je kan hier letterlijk voor mijn deur parkeren) ik heb dit pakket zeer dringend nodig aangezien er baby melk inzit. Heb ik mijn pakket tegen ten laatste vrijdag niet dan onderneem ik verdere stappen mijn advocaat is al op de hoogte gesteld. Dit was de allerlaatste keer dat ik nog ergens iets bestel waar DPD leverancier van is. Pakket nummer 05328301501611

Als mijn pakket geleverd wordt en een vergoeding voor elke keer dat ik heb gebeld aangezien dit 0,15€ is per minuut

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:58 geantwoord

Heeft op 24 augustus 2017 om 10:56 geantwoord

Beste,
Ik ben al een ganse week aan het bellen met jullie (wat overigens 0,15€ per min kost) ook heb ik newpharma al meerdere malen gebeld waarop zij contact hebben gehad met jullie en zij hetzelfde antwoord krijgen als ikzelf \"het wordt vandaag geleverd\" en excuseren doen jullie al een ganse week daar ben ik niks mee het 1 Nige wat ik wil is mijn pakket met baby melk en een vergoeding voor alle telefoontjes die ik heb moeten doen naar jullie betaal nummers aangezien er geen andere nummers zijn

Alle klachten die gemeld zijn door Nikita1989