Klacht: Mijn klacht

op 30 augustus 2018 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had deze morgen een reis geboekt.direct betaald, alle stappen mooi doorlopen, 2u later kreeg ik een mail terug dat mijn reis niet meer beschikbaar was, verschillende mails teruggestuurd en geen reacties meer gekregen!!
Telefonisch heb ik de klantendienst 3 keer aan de lijn gehad met telkens dezelfde uitleg, dat het geld wel wordt teruggestort!!
Ik heb hier allesinds geen goed gevoel bij.
Ik boek hier NOOIT meer!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld binnen de 2 werkdagen terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 17 september 2018 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Sonneville,

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat uw reis niet door kon gaan zoals origineel geboekt. Dit had te maken met de last-minute beschikbaarheid van het hotel. Volgens het systeem is uw betaling inmiddels teruggestort, en als het goed is heeft u dit bedrag ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door justine Sonneville