Klacht: Mijn bestelling,welke morgen nodig is, is zomaar geannuleerd door uw bedrijf

op 23 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb vanmiddag een bolderwagen besteld bij uw bedrijf welke door Thys Toys wordt verzonden. Deze bestelling is onder bestelnummer 8813073220 bij u aangenomen en ik heb deze betaald met mijn creditcard welke bij u geregistreerd staat ( heb meerder malen iets via uw bedrijf besteld met mijn creditcard) en de gegevens stonden ook automatisch in mijn beeldscherm. Later kreeg ik van Thys Toys een mail dat de bestelling verzonden was, een track en tracenummer en een bezorg tijd. Nu zie ik vanavond een mail van uw bedrijf dat de bestelling geannuleerd is omdat de betaling via mijn creditcard niet lukt. Daar dit onmogelijk is, ben ik meteen gaan bellen en de mevr. Sandy, welke behoorlijk geirriteerd werd omdat ik compleet in de stress ben, heb de bolderkar morgen nodig, is een cadeau en er wordt op gerekend, vertelde mij doodleuk dat de koppeling niet goed is van mijn creditcard!!! Hoe is dat mogelijk als hij bij u in het systeem staat? Die mevr. Sandy vertelde mij dat ik maar een nieuwe moest bestellen maar dat die zeker niet morgen aankomt daar ik nu te laat ben!!!! U begrijpt hopelijk dat ik witheet ben en totaal in de stress want nu komt hij morgen niet aan terwijl hij nodig is. Inmiddels heb ik er nog een besteld en betaald van mijn gewone rekening bij het bedrijf zelf maar die wordt dus ook niet morgen bezorgd. Ik hoop dat u met het bedrijf kan regelen dat de verzending van vanmiddag gewoon door kan gaan en dat mijn dochter morgen de bolderwagen in huis heeft. Hij is betaald middels ideal dus dat moet geen probleem zijn. Het ordernummer van de tweede bestelling bij het bedrijf is
Order Nummer: 270149164
Order Datum: 2016-08-22 20:52:22
Betaalmethode: iDEAL

Graag zie ik dat u dit met grote spoed in orde maakt zodat het cadeau op de gewenste dag in huis is zoals ik vanmiddag ook op tijd besteld heb.

Afz. Sandra van Luijk

Graag morgen met spoed verzenden zodat hij morgen ook daadwerkelijk aangeboden wordt zoals de track and trace mij vermeld heeft. Ook wil ik hier over gebeld worden op nummer 0683606896

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 23 augustus 2016 om 12:12 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
beste Sandra,

Ik zie dat jouw bestelling met bestelnummer 8813073220 vandaag tussen 13.30-15.30 uur wordt geleverd.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra van Luijk