Klacht: Mijn bestelling komt niet

op 15 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren om 18:00 heb ik een kwastenset besteld op bol.com via een beautywebsite.
Er staat nu nog steeds ONBEKEND bij mijn bestelling, mail gestuurd naar bol.com. Dat duurt altijd best lang dus ik heb de beautywebsite zelf ook gemaild, ik kreeg een telefoontje dat de eigenaar geen gegevens van bol.com heeft ontvangen en dus niet mijn kwasten gaat versturen. Loop lekker langs elkaar…

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn kwasten vandaag nog of morgen bezorgd krijg en een excuses van een van beide partijen waar het fout is gegaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 augustus 2016 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kayleigh,

We hebben elkaar zojuist gesproken en ik ben blij om te horen dat het probleem is opgelost. Het bedrag zal denk ik binnen enkele dagen op je rekening staan. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuw bestelde kwastenset. Als je toch nog vragen hebt, dan kun je gerust de klantenservice bellen en dan helpen we je verder.

Groet, Jade van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleigh.bakker