Klacht: mijn adres in veel accounts

op 19 september 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn persoonlijke adres blijkt in tientallen accounts (minimaal 80!) van Bol.com voor te komen als afleveradres.
Bol.com geeft aan uit te gaan van fraude, maar toch:
Bol.com weigert deze adressen te verwijderen
Bol.com weigert mij aan te geven waarom dit is
De juridische afdeling weigert mij te woord te staan, laat dit afschepen door een medewerker van de “klantenservice”

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn persoonlijke gegevens (mijn adres dus) verwijderd hebben uit al deze accounts.
Ik wil een schriftelijke verklaring dat ik niet opdraai voor schade die voortvloeit uit het feit dat mijn adres in vele accounts voorkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 september 2017 om 16:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bert,

Nogmaals excuus voor het ongemak. Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen, we zullen het in de toekomst goed in de gaten houden zodat dit probleem zich niet meer voor zal doen.

Hartelijke groet,
Kiki van bol.com
- - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door bertkroft