Klacht: Zeer slecht, service 0,0

op 14 maart 2019 over Microsoft in de categorie Software

Dinsdag 12 maart werkte outlook en word niet meer
Eea proberen te herinstalleren en dat is niet gelukt
Vervolgens Microsoft gebeld, er zat een fout in de update na twee uur geen resultaat, ik kreeg het verzoek om alles weg te gooien en opnieuw te installeren,gaf aan dat ik mij zorgen maakte over de outlook gegevens. Er werd een export gemaakt en daarna werd mij verteld het is na zessen en ik werk tot zes uur dus morgen om 16:00 zou ik terug gebeld worden. Na gekloot tot zes uur installatie gelukt maar verificatie doet het niet meer en de tool om mijn mac over te laten nemen door Microsoft ook niet. Gaf aan dat als hij morgen weer zou bellen om 16:00 uur ik maar tot 17:00 uur zou hebben.
Hij zou stipt om 16:00 uur bellen, niet dus. Ik bel een andere medewerker en ook die kan niet meer aanloggen, iets met de Microsoft servers of ik morgen maar terug wil bellen. Ga ik doen, Ohh ja hij belde om 16:45, dit is toch echt helemaal k….

Waar kan ik klagen en eea opgelost krijgen

Mijn Office werkt weer als tevoren

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Broekh002