Klacht: Xbox one X start niet meer

op 18 februari 2019 over Microsoft in de categorie Software

Ik zat te spelen op mijn Xbox one X vervolgens liep hij ineens vast, niks functioneerde. Vervolgens stekker eruit gehaald en mijn Xbox startte wel op maar binnen 3 seconden automatisch sloot hij weer af zonder dat ik een signaal had. Alle mogelijke opties om het te verhelpen geprobeerd. Contact opgenomen met Microsoft Xbox en werd mij verteld dat mijn product binnen de garantie valt maar door een fout in het systeem stond daar dat hij verlopen was. Werd mij gevraagd voor een Bon die ik helaas niet meer in bezit had. Toen zei mevrouw dat ik eigenlijk pech had en dat ze de bon moest hebben. Vervolgens totaal geen hulp of klachtvriendelijkheid naar een vaste klant..

Ik kan een vervangend toestel krijgen voor een bedrag van 215 euro wat ik overigens ook absurt vind

Ik wil dat mijn Xbox one X word gemaakt of ik gratis een vervangend toestel krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kelt96