Klacht: Xbox met garantie wordt niet in behandeling genomen door Microsoft

Svd2135 op 06 juni 2025 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een administratieve fout bij Microsoft wordt mijn garantieaanvraag niet in behandeling genomen, ondanks dat mijn factuur de betreffende garantietermijn vermeldt. Al ruim een maand ben ik via de chat aan het communiceren, maar geen enkel resultaat

Gewenste Oplossing:

Reparatie of vervangen van mijn Xbox conform de garantie

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

Reactie van de melder van de klacht Svd2135

1 maand geleden - Zeer trieste support. Microsoft geeft geen vertrouwen in de wijze waarop er gewerkt en gecommuniceerd wordt. Er wordt niet kordaat ingegrepen bij een interne fout, waardoor de klant onnodig lang moet wachten op de service waar hij recht op heeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Svd2135