Klacht: oplichting

Martien van den Elzen op 10 augustus 2014 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 29 juli jl ben ik via de telefoon benaderd door een “medewerker” van microsoft, want er zouden problemen met mijn computer zijn. Het hele verhaal van de Uiteindelijk ben ik met de babbeltruc 1200,– euro kwijt geraakt. Ik begrijp dat ik in de afgelopen jaren niet de enige ben geweest. Ik vind het niet acceptabel dat een bedrijf als microsoft het accepteerd dat het deze praktijken laat gebeuren. Ik zou daarom graag een oplossing voor mijn schade tegemoet willen zien.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een tegemoetkoming zou plaatsvinden in de geleden schade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

Bericht van Microsoft

8 jaren geleden - Beste, Bedankt voor de vraag. Microsoft is het uiteraard ook niet met dit soort praktijken eens en heeft daarom heel wat acties lopen om dit soort zaken tegen te gaan. Zo is dit onderwerp al zeer vaak op tv geweest en werken wij samen met de politie. Ga sowieso naar de politie om aangifte te doen en stop eventuele credit cards indien u hierover gegevens heeft gegeven. Gebruik systeemherstel naar een datum voor het gesprek indien deze personen uw pc hebben overgenomen. Als laatste spreekt u dit voort aan uw familie en kennissen. Microsoft medewerkers bellen u niet zomaar. Vraag daarom altijd om een referentie nummer indien u al een zaak bij ons heeft lopen en ga niet in op (vaak gebrekkig) Engels talige, zogenaamde, Microsoft medewerkers. MVG, Marc

Alle klachten die gemeld zijn door