Mijn Klacht:
Ik heb op 28/04/2025 een testperiode aangevraagd voor Microsoft365. Daarvoor moest ik een zakelijk account aanmaken en dat is: [email protected]
Dit account werd aangemaakt op 28-04-2025 om Microsoft365 te gebruiken. Ik kreeg een gratis proefperiode van 1 maand. Op 28-04-2025 werd aan Microsoft ook al aan Beheercentrul.admin.microsoft.com medegedeeld dat ik wenste af te zien van het Microsoft365 abonnement omdat er met het door mij gebruikte Microsoft2021 gekocht versie geen wezenlijke verschillen waren. Wat er gebeurde is dat er onmiddellijk op 28-04-2024 al € 8,13 van mijn bankrekening werd gehaald, niettegenstaande het abonnement Microsoft365 al gecanceld was. Vandaag wordt er weer een poging gedaan om € 8,13 van mijn bankrekening te halen. Ik heb mijn bankier ingelicht om deze betaling niet uit te voeren. Mocht de betaling toch zijn doorgegaan dan verzoek ik Microsoft om onmiddellijk € 16,26 terug te storten naar het desbetreffende bankrekeningnummer. Ik leg vandaag ook een klacht neer bij de lokale politie wegens praktijken van diefstal. Ik verwittig niet meer. Met groeten, Jean Meuris.
Gewenste Oplossing:
Terugbetaling van €16,26 en stopzetting Microsoft3655, zoals vermeld in mijn klacht.
