Klacht: Bejegening microsoft medewerker

op 04 april 2019 over Microsoft in de categorie Software

1. Ik ben voor mijn gevoel asociaal te woord gestaan.
2. Ik werd niet geholpen, noch kreeg ik een duidelijke uitleg over het waarom niet.
3. Ik voel me behandeld als een crimineel, terwijl ik te goeder trouw handel.

Ik heb altijd betaald voor alle gebruikte microsoft producten, zowel voor mij als voor anderen. Het gaat dan om alle windows- en officeversies vanaf windows 95.

Het gaat in dezen om de activering van een productsleutel die tot gisteren werkte. Ik bouw normaliter mijn eigen pc’s en kreeg recentelijk op mijn laatste pc zonder aflaten een bsod. Nu is die pc afgeschreven en probeer ik vandaag de windows 10, die ik eerder op voornoemde pc gebruikte, op een oude laptop te installeren. Helaas krijg ik een melding dat er een issue met de activering is.

Nu weet ik dat dit in de tijd van windows 95xp een issue was bij herinstallatie van zelfbouw pc’s. Ik nam aan dat dit in de huidige versies geen issue meer is..

Ik probeerde zojuist via 020 500 1500 het issue op te lossen. Ik werd echter tot mijn verbazing zo bot te woord gestaan dat ik het niet kan geloven. Geen oplossing en de verbinding werd gewoon verbroken.

Ik kan het betreffende telefoongesprek aan u mailen, daar ik belangrijke gesprekken opneem.

1. Excuses voor het gedrag van de betreffende medewerker.
2. Een oplossing voor het issue met de productsleutel.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Microsoftklacht