Klacht: automatische update

op 17 februari 2019 over Microsoft in de categorie Software

Begin februari is er een automatische update geweest. Hier kan je niets aan doen, de update begint te lopen en er komt een scherm tevoorschijn dat meldt om de update niet te ondrebreken. So be it.
de volgende dag blokkeert mijn laptop. ik kan internet nog wel starten, maar alles van office ben ik kwijt. Ik laat de laptop nakijken door een gespeciaiseerde firma in het Leuvense nl compudoc. Na herstel zeggen deze mensen dat er iets misgelopen is met de automatische update en dat de fout bij microsoft ligt. Maar… na herstel blijkt dat office nog niet werkt. Ik had office 365 gekocht in 2018. ik heb van de mensen van compudoc tijdelijk een office 365 gekregen maar die is tijdelijk.
Mijn vraag is of jullie kunnen zien welke toegangscode mijn originele office had zodat ik terug een officiële office kan installeren.

graan antwoord aub

ik ben tevreden wanneer ik terug een officiële office kan installeren zodat ik al mijn word en excell bestanden terug kan openen0Dus graag een toegangscode.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marc.vb01