Klacht: met rolstoel te laat vliegtuig te luit uit vliegtuig gehaald door rolstoel die zoek was en rolstoeltaxi die aan het wachten is moet ik nog mij schade aan de KLM melden

op 16 januari 2014 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb mijn schade aangemeld op 08-01-2012 dat mijn koffer aan de linkerzijde geschuurd en dat ik mijn toilettas miste en een leerjass .
Vandaag 16 jan; heb ik nog niets gehoord en toen tegelijk gebeld naar TRANSAVIA 0900 nummer je wordt overal doorverbonden heeft me bijna 30 min gekost ,toen kon ik een medewerker spreken heb mijn verhaal gedaan toen zei ie, jou dossier nog niet in behandeling .
na precies 2 minuten krijg ik antwoord dat mijn klacht is afgewezen , want je moet in het vliegveld bij klm schade melden.
het was voor mij onmogelijk want het vliegtuig was te laat aangekomen en als gehandicapt werd ik als laatste uit het vliegtuig gehaald en de rolstoel was kwijt en duurt meer dan 45 min dat ik bij de bagage was vervolgens moest ik opschieten naar mijn rolstoel taxi die zat meer dan 45 min te wachten

wil vergoeding van mijn schade meer niet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanmad