Klacht: Melding schade aan rolluik: pakket werd neergezet op vensterdorpel waardoor geautomatiseerde rolluik werd beschadigd

op 14 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

In bijlage mail die ik verstuurde op zaterdag 25 juni 2016 12:52
aan: Customerservice516@dpd.nl

Oorverdovende stilte van de kant van DPD!

Telefonisch contact genomen met DPD Flemalle.
De mevrouw wist van mijn mail. Blijkt dat DPD werkt met onderaanneming, deze is verwittigd en zal iemand sturen. Heden 14 juli 2016 niemand gehoord of gezien!

Wie is deze onderaannemer? Dat wist ze niet ?! Een buur heeft iemand het pak zien afzetten, volgens hem een anonieme kamionet.

Verzekeringsmaatschappij en polisnummer: dat wist de mevrouw ook niet. Dat is voor de onderaannemer!

Volgens mijn verzekering is DPD verantwoordelijk.

Installateur van rolluik heeft bestek opgemaakt: ongeveer 700€!

Mijn brandverzekering heeft me 369€ betaald, franchise 250€ en BTW is voor mijn rekening. Dank je wel DPD.

Maandag vind ik in mijn brievenbus een papiertje: pakket achter woning! Neen, ’t stond aan zijgevel woning.

Wat er gebeurde is een spijtige samenloop van omstandigheden.

Maar dat DPD niet de wellevendheid heeft om een gevraagde leesbevestiging van mijn mail te sturen, te antwoorden op mijn mail en zijn verantwoordlijkheid luchtig afschuift… dat vind ik erg ongepast.

Totale schade is 685 euro. Ontvangen van mijn verzekering: 396 euro.

Wens het verschil van 289 euro te ontvangen!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 juli 2016 om 14:12 geantwoord

Heeft op 14 juli 2016 om 15:04 geantwoord

Beste,

Ik heb op maandag 27 juni telefonisch contact opgenomen met het depot Flemalle en deze mevrouw schuift het luchtig door naar de 'ONBEKENDE' onderaannemer.
En daarmee was de zaak voor haar opgelost.
Hoop dat jullie tussenkomst enig schot in de zaak kan brengen.

Met vriendelijke groet

Lutgarde

Alle klachten die gemeld zijn door Lutgardedewit