Mijn Klacht:
Dit is niet mijn manier maar door nalatigheid in communicatie doe ik het op deze manier anders regeren ze niet.
Monitor retour gestuurd omdat me ogen helaas overgevoelig zijn voor een oled scherm, na 1 dag netjes terug in de doos. Is beschadigd bij Megekko zelf, accepteren de retour niet. Dus of transport of de afdeling retour beschadigd, ik dacht even transportschade maar dat is niet mogelijk omdat Dell stevige verpakkingen levert. Ik kreeg 3 foto’s met schade te zjen, de reden dat ze de retour niet accepteren. Nu heb ik hem thuis en er zit geen schade op. Slechts een krasje die met een zaklamp te zien. Ik krijg mijn retour terug, slecht verpakt, vette vinger afdrukken en zonder beschermtasjes voor de voet en standaard. Hun claim op schade is aantoonbaar niet waar. Ik wilde het erbij laten maar nu ga ik er helemaal voor.
Gewenste Oplossing:
Megekko zou misschien is moeten denken aan een telefoonnummer voor hun klanten aangezien ze niet zo graag reageren op mails als er een klacht is omtrent bepaalde situaties. Ik wil me geld terug via de katonrechter en de kosten verhalen op Megekko voor het weigeren van een retour en fraude aanstellen door schade te laten zien die er niet is.
