Klacht: MediaMarkt weigert mijn geld terug te betalen

op 21 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wasdroger Bosch besteld bij MediaMarkt op 04-12-2017, die zou binnen 1-2 dagen bezorgt moeten zijn. Na 4 dagen wachten heb ik mijn bestelling bij MediaMarkt geannuleerd en dezelfde droger bij andere bedrijf besteld (dag daarna had ik hem thuis). Twee dagen later ontving ik het bericht dat ondanks mijn annulering is de droger besteld bij MediaMarkt toch naar mij toe verzonden. Ik heb zelf contact moeten opnemen met transportbedrijf om de zending te annuleren. Nu ben ik 2,5 week verder en ik heb mijn geld nog niet terug. MediaMarkt heeft de droger nog niet terug in zijn magazijn en tot die tijd krijg ik mijn geld niet terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna uit Wijlre