Mijn Klacht:
Mijn zoon had een barst in het scherm van zijn Tablet, werking was prima, maar na verloop van tijd toch maar besloten om het scherm te laten repareren (1,5 maand)
We hebben de tablet aangeboden bij de MM en we zouden een ooferte krijgen toegestuurd, dat heeft 4 weken geduurd en hebben we zelf achteraan moeten bellen.
Reparatie bedrag was zo hoog dat we de tablet niet gerapareerd wilden hebben voor dat geld, gevraagd of ze de tablet weer terug konden sturen.
weer twee weken moeten wachten en er achteraan bellen, kregen we eindelijk de tablet terug, echter zat het scherm nu helemaal vol met barsten en de tablet was overleden, terwijl deze in een goed werkende toestand is opgestuurd.
We zijn niet prettig geholpen bij de MM Assen, als zogenaamde klachtcompensatie kon ik 20,- korting krijgen op een andere tablet.
Conclusie was dat MM nergens voor aansprakelijk is ook al krijg je het product defect teruggestuurd.
Gewenste Oplossing:
als we een serieuze klacht compensatie zouden krijgen, dat we de tablet 6 weken kwijt zijn voor de grootste electronica zaak van NL vind ik bijzonder vreemd.
ik zou het dan normaal vinden dat ze mij het eigen risico van mijn verzekering zouden uitkeren, in dit geval 50,-.
Ik heb hier in ieder geval een zeer slecht gevoel aan over gehouden.
