Mijn Klacht:
Mijn samsung galaxy A3 2016 s’avonds op mijn nachtkastje gelegd en de volgende ochtend is het scherm zwart met een oplichtende rand van t scherm en de telefoon is niet meer uit te zetten. Ik heb deze op 19 mei aangeboden en zou binnen 6 dagen telefonisch geïnformeerd worden omdat ik geen emailadres heb. En dat mijn telefoon gerepareerd zou worden en als dat niet mogelijk zou zijn mediamarkt met een passende oplossing zou komen. heb gisteren 6 juni zelf gebeld en gevraagd wat de status is omdat ik niets van de mediamarkt heb gehoord. Krijg ik de mededeling dat mijn scherm gescheurd zou zijn en dat ze mij daarover een mail gestuurd hebben omdat mijn telefoon Total löss zou zijn, ook aan de telefoon werd gezegd dat mediamarkt met een passende oplossing zou komen!!! Nu kom ik in de winkel en kan ik kiezen om mijn telefoon aan te bieden voor vernietiging of om hem kapot op te laten sturen. Volgens mij is dat geen passende oplossing!!!! Ik voel me aardig in de zeik genomen en wordt met een kluitje het riet in gestuurd want hoe kan je iemand mailen die geen email adres heeft opgegeven en een passende oplossing is dit allerminst.
Gewenste Oplossing:
Met een passende oplossing zoals is toegezegd
