Klacht: Telefoon reperatie

Buzalski2 op 23 november 2016 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een iPhone 6 gekocht en verzekerd voor alles bij de mediamarkt,na 1 jaar is mijn telefoon gevallen en mijn beeldscherm kapot gegaan.
Ik heb 2/3 weken geleden mijn telefoon laten maken bij hun en in het begin zeiden ze dat het ongeveer €15 zou kosten om het te maken want hij was al verzekerd,na 1,5 uur kwam ik mijn telefoon ophalen en vervolgens zeiden ze dat het €60 kost en als ik niet betaal krijg ik mijn telefoon niet mee .
Gelukkig had ik het geld wel mee maar nu is het probleem dat mijn beeldscherm heletijd los zit vanaf het begin dat ze het hebben maken en dat ik hem zelfs eraf kan halen.
Tweede wat er aan de hand is als ik bel en ik houd hem bij me oor dan gaat het beeld niet uit en klik ik alles aan met mijn oor.
En derde is dat hij heel heet word aan de bovenkant .
Dus vandaar dat ik een klacht indien.
Eerst zeggen €15 daarna €60 vragen en vervolgens dat mijn telefoon nog meer kapot is dan eerst absurd.

Of het geld terug €60 of mijn telefoon weer normaal repareren zonder bijwerkingen zoals dat het beeldscherm helemaal los zit en dat het tijdens het bellen uit gaat en niet dat ik met mijn oor alles klik.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door