Klacht: Te lange levering

op 13 september 2019 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Goeden dag, Nu heb ik 06092019 om 19.48 een was-droogcombinatie aan geschaft der werd mij verteld en gegarandeerd dat de levering eventueel de volgende dag nog in huis zou zijn en anders uiterlijk as. Maandag de 09092019 Het is inmiddels 13092019 en ik kreeg vandaag pas een mailtje met dat het was aan gekomen in het systeem. Zoals u kunt zien op de in de bijlages staat er direct leverbaar en kunt ook de datum zien waarop ik het product heb gekocht in de winkel. Graag zou ik uitleg willen over hoe the… dit allemaal heeft kunnen gebeuren. Er staat overal 48 uur als u dit niet kunt waarmaken bent u in minachting van uw eigen reglement.

Hartelijke groet,

M.Klijnstra

Ik zou tevrede zijn als mij uitgelegd kan worden hoe dit kon gebeuren. Nu moest ik noodgedwongen bij derde mijn was draaien wat tot een aantal complicaties heeft geduurd

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mklijnstra