Klacht: Structureel liegen over levertijden

op 20 maart 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu voor de tweede keer voorgelogen qua levertijd van een gekocht product. De eerste keer betrof het een MacBook Air en dit keer een volautomatisch koffiezetapparaat. Bij beide bestellingen zou het product de volgende dag geleverd worden. Beide keren telkens een melding van PostNL dat het product morgen geleverd wordt. Iedere dag weer dezelfde melding. Uiteindelijk bij de eerste bestelling (niet geleverd) 3 weken moeten wachten op retour van ca. € 2.000. Nu wederom dezelfde ellende. € 730 betaald in de veronderstelling dat het gekochte product de volgende dag geleverd zou worden. En wederom worden wij net als vele anderen belazerd qua levertijd. Het callcenter van mediamarkt is overigens ook een compleet drama. Laatste keer dat wij hier iets gekocht hebben.

Gewenste Oplossing:

Levering per express en compensatieregeling voor de irritatie en overlast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hjjansen