Klacht: Slechte service

kvbrax op 22 januari 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

30 september 2015 een laptop gekocht van ASUS bij de Media Markt. Twee maanden geleden schoot er een toets los. Samen met de laptop en de losgeschoten toets en onderdelen ben ik langs de Media Markt in Rotterdam geweest. Vervolgens stuurden ze hem op naar de reparateur. Drie weken later kreeg ik een prijsopgave toegestuurd van 86,44 met een beschrijving erbij: er mist een toets. Met de bovenstaande berekening ben ik niet akkoord gegaan. Daarom hebben ze mijn laptop zonder reparatie opgestuurd. Vervolgens krijg ik alleen mijn laptop geleverd, zonder mijn losgeschoten toets en onderdelen erbij. Blijkbaar kunnen ze niet zorgvuldig omgaan met mijn spullen en zijn ze mijn toets en de rest van de onderdelen kwijtgeraakt. Bij het afhalen van mijn laptop gaf ik nog aan dat ik mijn losgeschoten toets natuurlijk ook geleverd wil. Een medewerker van de Media Markt stuurt daarom de reparateur een mail op, waarin ze mijn niet geleverde onderdelen opvraagt. Achteraf heb ik nog 2 keer gebeld naar de Media Markt. We zijn al 2 weken verder en ik ben nog steeds niet op de hoogte gesteld. Volgensmij kan ik fluiten naar mijn toets en de rest van mijn ingeleverde onderdelen. Schandalig hoe ze met mijn spullen omgaan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn toetsenbord vervangen wordt en zo niet, dan wil ik mijn geleverde toets en de rest van de onderdelen terug (die ze waarschijnlijk gewoon kwijt zijn geraakt).

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door