Klacht: Samsung gsm

Cindy De Block op 28 januari 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar heeft mijn dochter een samsung gsm gekocht bij Media Markt met een aparte verzekering erbij voor schade. Op een dag komt ze thuis met de melding dat haar telefoon helemaal niets meer doet. Ik naar Media Markt Lochristi (BelgiĆ«). Ik word doorverwezen naar de verzekering die mij na een omslachtige procedure laat weten dat de schade (een barst aan de binnenkant van het scherm) niet onder de verzekering valt, daar het niet gaat over een ‘accidenteel feit’, maar dat dit onder wettelijke fabrieksgarantie valt. Ik terug naar de media markt. Daar krijg ik een incompetente verantwoordelijke te spreken, die honderd keer hetzelfde herhaald “dit gaat niet opgelost raken, zonder dat het u geld kost” (om precies te zijn 200 euro); ondanks het feit dat het toestel nog onder garantie valt en ondanks de extra verzekering. Op een bepaald moment liet ze uitschijnen dat ik aan het liegen was omdat ik zei dat ik absoluut niet wist hoe de barst aan de binnenkant van het scherm kwam, want hij was niet gevallen! Ze geeft wel toe dat het beter was geweest en de gsm wel gemaakt zou worden had ik de telefoon gewoon tegen de stenen gesmeten. Begrijpen wie begrijpen kan!!! Weer een les in eerlijkheid gekregen: je bent beter dat je liegt, dan helpen ze je.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de gsm kosteloos gemaakt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door