Klacht: Reparatie Printer

Stezie op 08 december 2016 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een probleem met een Printer die ik online had gekocht (20-12-2015).
Deze had ik 22-11-2016 ter reparatie gebracht bij MM Amersfoort.
Nu heb ik een reactie gekregen dat de printer geen garantie meer heeft en ik kan dan kiezen wat er met die printer gedaan kan worden. Nu heb ik gekeken met wat zij aangeven met wat er stuk is. Ik bracht hem met de melding 1403 en dat houd in dat er problemen zijn met de temperatuursensor van de printkop. Op de hun bon staat dat nu de moederbord stuk is. Ook heb ik nu al diverse malen gebeld naar Amersfoort en telkens krijg ik te horen dat ze mij zo terug bellen, echter bellen ze halen maal niet meer terug.

Graag zou ik een nieuwe printer willen gezien mijn printer niet meer te maken is door bedrijf x. (Dit was niet eens een bedrijf wat op de site van Canon bekend is.
En als ik 2 jaar garantie heb, heb ik dan ook volgens jullie website recht op een nieuwe printer.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door