Klacht: Ontvangst van aanmaningen en invorderingen naar foutief adres

TimDp op 17 september 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Via Incassobureau Klarna ontvangen wij sinds kort aanmaningen en invorderingen van een betalingsachterstand op een factuur die niet voor ons bestemd is.
De aanmaning is toegevoegd aan deze klacht.
Op ons adres woont geen persoon genaamd Roel Scheffer en heeft hier ook nooit gewoond. Er zijn ook geen artikelen besteld door ons met dit factuuradres of leveringsadres. We dienen een klacht in bij u omdat iemand ons adres onrechtmatig gebruikt als factuuradres (=fraude) of u of een andere partij foutieve informatie doorgespeeld aan dit incassobureau. We willen dat het onrechtmatig gebruik van ons adres stopt en daarom deze klacht. Gelieve ons zo spoedig mogelijk het originele factuur te versturen dat bij deze betalingsherinnering hoort.

Mvg,
Tim De porte

Gewenste Oplossing:

Wanneer Media Markt ons het originele factuur bezorgd dat bij deze betalingsachterstand hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste, Segoria/Klarna zal u contacteren hierover. Mag ik u met aandrang vragen geen bestellingen meer te accepteren met achteraf betaling waarin het factuuradres 'Ringoven 11, 6042KB Roermond' is. En dit indien het factuuradres verschillend is van het leveringsadres. Iemand pleegt fraude met ons adres door deze op te geven als factuuradres. Bedankt voor uw medewerking. Wij doen zsm aangifte bij de politie over deze fraudezaak. Mvg, Tim De porte

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door