Klacht: kapotte webcam na reparatie slechte klantenservice

op 26 maart 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn laptop is na een jaar gebruik tot zulke maten kapot gegaan dat deze ter reparatie opgestuurd moest worden. Dit heb ik gedaan en deze kreeg ik 9 januari terug. het eerdere probleem leek opgelost. wegens het feit dat ik normaal gezien niet zo vaak mijn webcam gebruik, maar nu wel wegens het feit dat de universiteit nu online plaatsvind. Plotseling kwam ik erachter dat mijn webcam het niet meer deed, terwijl deze het wel gewoon deed voor de reparatie. Conclusie: de mediamarkt heeft tijdens de reparatie mijn webcam stuk gemaakt, aangezien deze niet kapot was voor de reparatie.

hiervoor heb ik de klantenservice gebeld, deze had geen oplossing voor mij en beschuldigde me zelfs van dat het vast mijn eigen fout heeft moeten zijn en mediamarkt het niet stuk heeft gemaakt. Hij kwam met de oplossing om naar de winkel te gaan met de laptop en daar te kijken, aangezien in klachten heb die in overeenstemming met corona zijn mag ik niet naar buiten en al zeker niet naar de mediamarkt. na meerdere malen herhaalt te hebben dat deze oplossing dus niet mogelijk is, sloeg de meneer van de klantenservice een aanvallende toon aan en na een frustrerend belletje heb heb ik maar opgehangen, zonder dus een oplossing te hebben gekregen.

ten eerste vind ik het niet kunnen dat iemand van de klantenservice zo’n toon aanslaat en niet eens probeert een oplossing te vinden. ten tweede, vind ik ik het ook niet kunnen dat de mediamarkt zomaar iets kapot maakt tijdens de reparatie en de schuld op mij probeert te schuiven.

Ik ben tevreden als er naar een mogelijke oplossing word gekeken, waarbij ik niet fysiek aanwezig hoef te zijn ivm klachten. ik wil wel naar de winkel komen maar ik kan dit niet.

een suggestie van mij is dat ze mij een goedkope webcam vergoede ter compensatie van de kapotte ingebouwde webcam. Aangezien ik de laptop niet nog een keer 3 weken lang ga laten opsturen door iets wat hun fout is.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lisannepva1