Mijn Klacht:
Vrijdag 26-05-2017 rond 12:00 heb ik een bestelling geplaatst met de veronderstelling dat het zaterdag 29-05-2017 voor 22:00 werd geleverd omdat u op de site zet “voor 22:30 besteld morgen in huis”.
Maar zaterdag niets in huis!
Contact formulier ingevuld, krijg je als reactie:
“Ons streven is om bestellingen die voor 22:30 geplaatst zijn, op de volgende werkdag te bezorgen. Helaas komt het soms voor dat bestellingen een vertraging oplopen, zoals bij jouw bestelling is gebeurd. Onze excuses voor het ongemak.”
Daarnaast de bezorg datum (wat je krijgt via de mail) is nogal wisselend.
Eerst zou ik het zaterdag 27mei ontvangen,
Zondag stond er dat ik het maandag tussen 11:30 en 13:30 zou ontvangen (hier was ik speciaal voor thuis gebleven!!)
En maandag avond stond er dat het dinsdag tussen 14:30 – 18:00 uur geleverd zou worden.
Dinsdag is het dan uiteindelijk geleverd.
Maar als ik dit allemaal had geweten had ik het of in de winkel gehaald maar waarschijnlijk bij een andere winkel!.
En als je een slechte review wilt ingeven krijg je en formulier maar als je hem wilt verzenden krijg je: Er is een fout opgetreden bij de aanvraag. De actie kan niet worden voltooid
Komt dat even goed uit!!
En ben je naar 0800 – 0366 dan sta je minimaal 5 minuten in de wacht.
Dus al met al een K** (zeer slechte) service.
Gewenste Oplossing:
Als ze de slogan aan passen, de wacht tijd verminderen en de site werkend maken.
