Klacht: Bezorging tv

Gafie op 07 juni 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een tv gekocht, die vandaag bezorgd is. De manier van bezorging sloeg werkelijk alles.! We hebben de tv in de winkel laten installeren a 29 euro. En dan zou hij bij ons thuis verder geïnstalleerd worden. De tv werd bezorgd, uit de doos gehaald, op de bank!! Gezet, stekker in het stopcontact en er werd gezegd ” hij doet ’t.” De papieren E.d. Lagen op tafel en de tv standaard lag naast het kastje waar de tv op moest komen te staan. Gevraagd of ze hem op het kastje wilden zetten, werd er gezegd, nee dat is ons werk niet, wij bezorgen alleen maar. Sorry maar dat was geen afspraak. De afspraak met de verkoper was dat de tv kant en klaar neergezet zou worden. Hierbij foto’s van de levering.
Wij vinden deze manier van bezorgen ronduit schandalig!

Gewenste Oplossing:

De oplossing kwam, doordat we met opgestoken zeil Nasr de winkel zijn gegaan. Duizend excuses van de verkoper hebben gekregen, omdat hij volgens zijn zeggen ons verkeerd had begrepen en er kwam later een medewerker bij ons thuis, die alles keurig netjes heeft geïnstalleerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door