Mijn Klacht:
ik wou tog melding maken , dat ik het niet fijn vond dat mijn zoon een dvd moest betalen die hij per ongeluk liet vallen waardoor doosje kapot ging, ik heb een medewerker aan de telefoon gehad die zei dat hij moest betalen omdat ze dagten dat hij het expres had gedaan, en wouden niet geloven dat het per ongeluk was gebeurd, kreeg alleen te horen, iedereen kan wel zeggen als het tog express is gedaan dat het per ongeluk was, als hij niet betaalde zou er politie bij gehaald worden en vernielzugt worden aangegeven, ik heb maar betaald wou liever niet het gedoe met politie, om een dvd, maar dagt dat een klant atijd in zin voordeel werd behandeld, hoe oud die ook is, niet gelijk een groepje jongeren zou het wel moedwillig doen, jammer had het geld zelf erg goed kunnen gebruiken, was 13 euro, maar voor mij is dat veel, dagt dat mediamarkt hiervoor verzekerd was en dan niet moeilijk doen, maar helaas ( sorry voor shrijffouten, sommige toetsen doen het niet meer)
Gewenste Oplossing:
als ik mijn geld terug kan krijgen, heb bon, maar hoesje is dus kapot, en dat ze jongeren niet gelijk in hun nadeel oordelen
