Mijn Klacht:
Beste heer/ mevrouw,
Ik heb een tijdje geleden een acer laptob gekocht van Media Markt. In eerste week hing hij vast voor uren lang. Ik kon hem niet uitzetten en geen internet verbinding. Ik heb gelijk in eerste week de laptob naar Media Markt terug gebracht. Ik wilde mijn geld terug of een nieuwe laptob. Maar bij de service balie heeft een medewerker mij gezegd dat ik geen geld terug kan krijgen en ook geen nieuwe laptob omdat ik de laptob open heb gemaakt. De medewerker heeft zelf mijn laptop gekeken en aan mij terug gegeven. Hij zei ga naar huis en na een paar uren zou uw laptob weer werken. Omdat ik een baby heb gekregen en ziek ben, heb ik de laptob weer net na twee weken terug gebracht omdat hij helemaal niet gemaakt was. Weer bij de service balie zei de medewerker dat ik geen geld of een nieuwe laptob kan krijgen omdat ik na twee weken terug ben gekomen. Ik heb weer mijn verhaal verteld dat ik in eerste week hier ben geweest. Hij zei dat hij alleen mijn laptob voor reparatie kan sturen verder geen hulp. Ik heb mijn laptop voor reparatie gegeven maar ik heb recht op een goede product en niet op een defecte product. Ik ben een alleenstaande moeder ik zorg voor mij zelf en ook mijn kind. Ik heb niet zoveel geld om weer een nieuwe te kopen.
Met vriendelijke groet,
Skola Watanyar
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug of een nieuwe laptob.
