Klacht: Medewerkster info hokje

op 11 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op het station van Groningen ben ik zeer onvriendelijk te woord gestaan door de medewerkster van het info hokje. Ik had een vraag over het activeren van een Hema dagkaart omdat ik zelf al twijfels had of dit wel goed was gegaan. Uit navraag bij haar bleek dat ik het dus idd niet goed had gedaan. Op mijn vraag hoe we dit nu verder konden regelen kreeg ik van haar het antwoord “dan heeft u pech gehad”. Ik gaf haar nog aan dat ik op mijn IPhone mijn email heb staan en of we even samen konden kijken wat er niet goed was gegaan. Hierop kwam het antwoord ik had het zelf fout gedaan en moest maar een kaartje kopen. Omdat ik dol graag naar het concert van Aldele wou in Amsterdam heb ik een kaartje gekocht. Ik heb uw medewerkster bedankt voor haar klantvriendelijkheid hierdoor werd ze helemaal pissig en zij tegen mij dat het mijn eigen keuze was om met de trein te reizen. Natuurlijk is het mijn eigen fout ik heb de dagkaart niet goed geactiveerd. Ik verwacht van iemand die in een info hokje zit een wat vriendelijker antwoord en misschien toch meedenken aan een oplossing. De vriendelijke conducteur op de terugreis heeft mijn gevoel bij de NS weer een beetje goed gemaakt.

Uw reizigers vriendelijk te woord staan en helpen of meedenken hoe iets opgelost kan worden (indien mogelijk)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 08:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Wanniek