Klacht: Gordijnen niet geleverd

Gordijnen besteld via marktplaats aanbieding op 30 juni. Ik heb wel eens vaker wat besteld via deze weg maar nu heb ik niet eens een bevestigingsmail. Gelukkig heb ik een screenshot gemaakt van de bevestiging, ik heb wel betaald namelijk en ik heb ook een bestelnummer. Helaas kan ik niet bellen (krijg gewoon niemand aan de lijn) en op het contact verzoek wordt ook niet gereageerd. In de app bestaat marktplaats aanbieding ook niet meer!!! Schijnt dat zij samen werken met koopjedeal.nl en dat zij inmiddels faillissement hebben aangevraagd. Marktplaats is zo een groot bedrijf dat ik verwacht dat zij dit netjes oplossen.

Mijn geld (bijna 70 Euro) terug of alsnog de gordijnen leveren. Ook zou een telefoonnummer handig zijn waar je iemand kan spreken die het een en ander kan uitleggen...

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats Aanbieding

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats Aanbieding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaimy.Ramautar