Klacht: Vreselijke service

Aukje Jansssn op 15 juni 2015 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Op mijn vrije middag besloot ik vol goede moed te gaan shoppen bij de Mango. Met mijn zwangere buik en handen vol kleding sta ik te wachten voor de pashokjes bij de Mango in Maastricht in de Grote Staat.
Als ik aan de beurt ben, attendeert een chagrijnige medewerkster mij op he feit dat ik maar 5 stuks per keer mag passen. Prima. Dan pas ik eerst de ene en dan de andere vijf. Maar dit blijkt niet te mogen. Ik moet er 5 kiezen en de rest wordt terug in de winkel gehangen. Maar wat als ik ze nou alle 10 wil kopen? Dat is dan jammer vertelt de medewerkster. Tijdens de opruiming is dit nou eenmaal het protocol. Vreemd. Want wat als ik er nou 4 van de 5 wil kopen en nog meerdere stuks wil passen? Moet ik er dan steeds een passen? En er mogen dus niet meer dan 5 stuks per keer in jullie filialen verkocht worden?
De medewerkster kijkt langs me door naar de mevrouw achter mij en vraagt doodleuk: “Wilt u misschien voorgaan?”
Ik kook van binnen en mijn hormonen (die sowieso al oncontroleerbaar zijn deze maanden) gieren door mijn lijf. Op mijn tandend bijtend laat ik de stapel kleren achter en verlaat de winkel.
Achteraf spijt dat ik wel mijn fatsoen kon houden terwijl jullie medewerkster dat duidelijk niet kan. Ik verwacht zo spoedig mogelijk een reactie van jullie over de vreemde gang van zaken in jullie filialen.

Met vriendelijke groet,

Aukje Janssen

Gewenste Oplossing:

Als ik op een normale manier in jullie zaken behandeld word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door