Klacht: pakket kwijt

urretje op 11 juli 2018 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bijna 2 weken geleden een pakketje besteld en 2 juli heeft PostNl dit geprobeerd te bezorgen. Ondanks dat ik thuis was vond ik een niet-thuis-briefje in de bus dat ze het de volgende dag weer zouden proberen. Wederom weer thuis gewerkt, maar geen bezorger. Vervolgens met Postnl gebeld en werd geadviseerd om Mango te vragen een onderzoek op te starten om mijn pakket te traceren.
Mango beweert vervolgens een verzoek tot onderzoek te hebben ingediend en PostNL zegt geen verzoek te hebben ontvangen.
Na dagelijks contact met beide partijen, wacht mango op terugkoppeling van het onderzoek en postNL zegt nog te wachten op het verzoek om onderzoek te hebben.
Hoe meer contact ik opneem, hoe onbeleefder de medewerkers worden.
Het gaat om een jurk waarin ik ‘wil’ trouwen, al gelooft postnl dat niet ( ‘want bij mango verkopen ze geen trouwjurken’) dus vandaar dat ik er bovenop zit.

Gewenste Oplossing:

Ik vertrek 26 juli naar spanje en ben pas tevreden als die jurk op 26 juli in mijn koffer zit!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door