Klacht: mandje airfryer

op 29 november 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ook ik ben een bezitter van een niet schoon te houden mandje van een Philips airfryer.
Na een eerdere klacht van Philips een nieuwe binnenpan gekregen maar het schoonhouden van het mandje was eigen verantwoording(???). Ik was na ieder gebruik het mandje met de hand af. Durf het niet in de vaatwasser te doen ivm loslaten antiaanbaklaag want dan is het hek helemaal van de dam! Ook de schoonmaaktips van Philips werken totaal niet! Ik wil hem wel schoonhouden maar zoals je hier overal kunt lezen, op Facebook komt het regelmatig voorbij, HET MANDJE IS OP GEEN ENKELE MANIER SCHOON TE HOUDEN!!
De kwaliteit is slecht!!!
Tot mijn verbazing las ik vorige week op facebook dat een mevrouw wel een nieuw mandje (+binnenpan) had gekregen omdat haar airfryer was gemaakt in Polen en dat was een slechte serie. Nou de mijne is ook gemaakt in Polen, maar ik krijg geen nieuw mandje omdat dat mijn eigen verantwoording is volgens Philips???
Waarom is het voor mij eigen verantwoording en voor die mevrouw blijkbaar niet???
Dit noem ik willekeur, dit noem ik meten met twee maten!
Het is een behoorlijke aanschaf, waarvan je meer kwaliteit mag verwachten!
Ik vind bovenstaande handelswijze niet eerlijk, belachelijk en Philips onwaardig! Alle klanten dienen gelijk behandeld te worden.

Excuus voor bovenstaande behandeling en erkenning van mijn klacht door een nieuw en hopelijk veel beter schoon te houden mandje.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht antoih65

6 dagen geleden - Beste mevrouw Hamers-v.d. Oetelaar, Ik schrijf u dit bericht naar aanleiding van uw e-mail op klacht.nl van 29 november, waarin u schrijft ontevreden te zijn over de afhandeling omtrent uw klacht van uw Airfryer-mandje. Het is echter zo dat de onderhoud van het mandje onder eigen verantwoordelijkheid valt, zoals wij reeds meerdere malen hebben verteld. Over oplossingen die andere klanten hebben gehad kan ik geen uitspraken doen, omdat we elk geval apart bekijken en per situatie een andere oplossing kunnen bieden, indien daar genoeg reden voor is. Ik ga er van uit dat mijn reactie uw vraag heeft beantwoord. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. U kunt altijd reageren door deze e-mail te beantwoorden. Uiteraard kunt u ook contact opnemen per telefoon 0900 202 11 77 (€ 0,50 p/gesprek) en via chat (gratis). Wij zijn te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Voor een snelle service vragen we u uw referentienummer: 60-0004490984 te vermelden. Met vriendelijke groet, Tom Philips Consumer Care Algemene informatie Voor een uitgebreid overzicht van alle beschikbare Philips producten verwijzen wij u ook naar onze website www.philips.nl. Verder vindt u onder [Ondersteuning] een uitgebreid overzicht van alle beschikbare productinformatie (bijv. gebruiksaanwijzingen), die u voor gebruik kunt downloaden. Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op VAN PHILIPS HOEF JE DUS NIETS TE VERWACHTEN. DAT ZE SLECHTE KWALITEIT HEBBEN GELEVERD, WAT HUN VERANTWOORDING IS, HEBBEN ZE HET NIET OVER. KIJK MAAR NAAR DE KLACHTEN OP DEZE SITE EN/OF FACEBOOK. MAAR DAT IS ALLEMAAL ONZE EIGEN VERANTWOORDING.

Reactie van de melder van de klacht antoih65

5 dagen geleden - Kijk naar bbovenstaand toegevoegd bestandje. Weer een bericht op facebook. Deze mevrouw krijgt zelfs 2 nieuwe mandjes!! Eigen verantwoording???

Alle klachten die gemeld zijn door antoih65