Klacht: Man in de ladies only salon

op 07 februari 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

-Al twee dagen staat er een man waarschijnlijk werknemer van de normale gemixte salon bij de ladies only plek. Tevens loopt hij ook gewoon rond in de salon.

– rotary hip machine nu al een week stuk en een defecte loopband al een lange tijd

GEEN MANNEN, en sneller repareren defecte apparaten. Wellicht ook vriendelijkere medewerkers die je niet om 22:15 al wegsturen terwijl de gym tot 22:30 open is.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

7 maanden geleden - Beste Nadiye, Bedankt voor jouw bericht. Wat vervelend dat er een aantal apparaten defect zijn, en dat je jezelf niet op je gemak voelt tijdens het sporten. Ik heb je naar aanleiding van ons gesprek eerder deze week zowel gister en vandaag nogmaals geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Kun je me laten weten wanneer het jou het beste schikt? Hoop je snel te spreken! Met vriendelijke groet, Erwin van Basic-Fit

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 16 februari 2018 om 08:22 geantwoord

Hi Nadiye,

Helaas ondanks meerdere pogingen hebben we geen telefonisch contact meer gehad.

Ik heb wel contact gehad met de club en deze gaat het volgende beleid hanteren, het kan soms zijn dat er een mannelijke gastheer is maar deze beperkt zicht tot de balie en komt niet in de zaal, kleedkamers of de toiletten. Alleen een kwartier voor sluitingstijd om 22.15 zal deze medewerker wel de zaal betreden om te helpen met het opruimen van de club.

Voor nu om je tegemoet te komen wat betreft de apparaten die enige tijd defect waren krijg je een maandje gratis yanga van ons.

Ik hoop dat je je kan vinden in de door ons geboden oplossing en ik wens je nog veel sportplezier!

Erwin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Nadiyeozdemiroglu