Klacht: Malafide praktijken

Paulinevanhattum op 29 maart 2019 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde een nieuwe keuken en zag een leuk aanbod van Keukenconcurrent. Dus op naar de winkel. Daar werd ik geholpen door een verkoper maar al snel bleek het een dominant figuur te zijn die dus bepaalde hoe mijn keuken ingedeeld moest worden en welke apparatuur en frontjes ik moest nemen. Na protest mijnerzijds werd ik diverse malen compleet overruled. Maar…..ik mocht alles nog wijzigen. Ik had een deja-vu met een ander dominant figuur en mijn gezonde verstand klapte eigenlijk helemaal dicht. Maar ja…diverse malen werd er gezegd dat ik alles nog mocht wijzigen. Over prijzen hoorde ik de verkoper ook niet en ik met mn stomme kop ging er vanuit dat alles wel in de bevestiging zou staan. Niet dus. Maar…..ik mocht alles nog wijzigen. Ik zat nog even te bedenken of ik het wel zou doen….maar ik mocht alles nog wijzigen. Dus teken je om thuis over alles nog eens goed na te denken en te bekijken. Spreek je met andere mensen erover en kom je tot de ontdekking dat de keuken wel heel erg duur is. Zelfs na aftrek van hele keuken half geld, gratis montage, en nog een extra korting. Nog steeds duurder als menig andere keuken van de mensen die ik spreek. En tja…..ik weet dus niet waarom. Vraag je Keukenconcurrent om de prijzen….krijg je niet. Dan word ik zeer achterdochtig (gezonde verstand is weer helemaal terug) en vermoed dat ze de prijzen dus eerst extra verhoogd hebben om zo tot uiteindelijk toch een normale prijs te komen. Mijns inziens dus misleidende actie. Maar ik lees ook in de bevestiging, die je in de winkel ook al niet mocht lezen, dat je helemaal niet zomaar alles mag wijzigen, want de nieuwe aankoopsom moet minstens75% van de aankoopsom zijn. Dus een leugen van de verkoper waarmee ik overgehaald ben om te tekenen. Oftewel, onder valse voorwendselen van Keukenconcurrent iemand laten tekenen. En dan stuur je mail na mail met je klachten maar Keukenconcurrent zwijgt in alle talen. Walgelijk en totaal respectloos

Gewenste Oplossing:

Ik zou pas tevreden zijn als Keukenconcurrent inziet dat ze fout gehandeld hebben, de order annuleren zonder dat ik een boete hoef te betalen en de aanbetaling aan mij compleet terugbetalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste mevrouw van Hattum, Heel vervelend om deze situatie te vernemen van u. In uw dossier is de annulering inderdaad bekend en we gaan hierover voor u in overleg met de behandelaar hiervan. We komen zo snel mogelijk bij u terug op uw klacht. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Echt ronduit schandalig en walgelijk hoe Keukenconcurrent mensen besodemieteren en je klacht afhandelen. Ze lezen niet eens je echte klacht en draaien het zo alsof zij compleet onschuldig en heilig zijn. Echt niet normaal hoe belachelijk Keukenconcurrent is.....nooit en te nimmer meer naar Keukenconcurrent.

Alle klachten die gemeld zijn door