Klacht: Machinist vergeet te stoppen op Lelylaan

op 29 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 29 april heb ik om 07:32 uur op Almere Centrum de trein richting Vlissingen genomen, normaliter ben ik om 07:38 uur op station Amsterdam Lelylaan. De machinist vergat echter te stoppen op Amsterdam Lelylaan en werd ik gedwongen door te reizen naar Schiphol. Daar kon ik om 07:59 uur vanaf spoor 3 de trein terug nemen richting Amsterddam Lelylaan.

Al met al ben ik ruim een half uur later op kantoor gekomen, niet omdat er sneeuw was gevallen, niet omdat er bladeren op de rail lag, maar omdat de machinist vergat te remmen!!

Ik wil gecompenseerd worden voor die ruim 30 minuten die ik langer heb moeten reizen.

Wanneer ik ruim voldoende ben gecompenseerd voor de doldwaze extra 30 minuten wacht- en reistijd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 13:34 geantwoord