Klacht: Maandpremie

op 09 maart 2017 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

beste hr/mevr,

ik snap niet waarom mijn klacht gesloten is, mijn probleem is nog steeds niet opgelost!!!
Nuon reageert alleen op deze manier (via klacht.nl) dus dan communiceer ik op deze manier ;;schandelijk

Onderstaande heeft nuon voorgesteld, ik heb hun vragen ook al beantwoord, maar helaass.

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik ga er samen met u voor zorgen dat het termijnbedrag lager komt te staan.

Ik zie wel de reden voor de afwijzing. Ondanks dat u maandelijks het termijnbedrag aan ons betaalt, sturen wij maandelijks een betalingsherinnering. De betaalperiode van een acceptgiro is altijd tussen de 26e en de 10e van de volgende maand. Uw betalingen ontvangen wij echter altijd buiten deze periode. Gelukkig leidt dit nooit tot kosten, u betaalt immers gewoon maandelijks.

Ik stel daarom ook voor dat wij samen een automatische incasso afspreken. Het voordeel voor u is dat u geen handmatige betalingen meer hoeft te doen en dat u zelf kunt kiezen op welke dag van de maand wij het termijnbedrag afschrijven (bijvoorbeeld elke 24e, de datum waarop u nu meestal betaalt). Het voordeel voor ons is dat wij geen betalingsherinneringen meer versturen.

Kunt u aan mij doorgeven naar welk bedrag u het termijnbedrag wilt verlagen, en op welke dag van de maand de automatische incasso het beste uitkomt?

Ik hoor graag van u.

Tyas

Feedback van 14 februari 2017 om 22:04
Wijzigen
ik betaal mijn factuur altijd op de 25ste van de maand en dat moet ook zo blijven.ik kan 115E per maand betalen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

8 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Excuses voor het sluiten van uw klacht. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd om het contact op die manier verder te zetten. Zo heeft u een directe ingang om mij te bereiken. Met vriendelijke groet, Tyas

Reactie van de melder van de klacht golf1234

8 maanden geleden - Mijn maandpremie is nog steeds niet aangepast ondanks de beloften van nuon!!!

Bericht van Nuon

8 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels uw termijnbedrag aangepast naar € 115,- per maand. Dit heb ik met terugwerkende kracht gedaan per de termijnfactuur van 26 februari 2017. De uiterste betaaldatum van deze termijnfactuur is nu 27 maart 2017 (i.p.v. 13 maart 2017). Wilt u dat ik ervoor zorg dat we op elke 25e van de maand de termijnfacturen automatisch afschrijven? Dan hoeft u, beginnende deze maand, geen termijnbedragen handmatig meer naar ons over te maken. Ik verneem graag uw reactie. Met vriendelijke groet, Tyas

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 03 mei 2017 om 13:38 geantwoord

Goedemiddag heer/mevrouw,

Omdat wij geen reactie van u hebben mogen ontvangen, gaan we er vanuit dat we bij deze uw de klacht hebben opgelost. Het termijnbedrag is inmiddels aangepast op uw verzoek. Mocht u toch nog een aanvulling hebben, dan horen wij dit graag van u.

Nancy

Alle klachten die gemeld zijn door golf1234