Klacht: Maandelijkse incasso

op 03 februari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist geconstateerd dat door “united-energy-works” een maandelijkse incasso wordt geincasseerd, welke ik geruime 1,5 jaar geleden SCHIFTELIJK heb opgezegd. Zelf met mijn niet oplettendheid en uit goed vertrouwde handeling gedacht te hebben gehandeld. Er is al een zeer geruime tijd ook geen service monteur meer langs geweest voor service/periodieke controle voor werking van het product. Dit weet ik doordat ik zojuist dacht “laat hem eens 10 min luid loeien” om te zien wat er gebeurd.
Woonkamer sensor defect EN geen MELDKAMER die polshoogte neemt of alles wel OK is… Heb 12 jaar al hetzelfde mobiele nummer!!!

Gewenste Oplossing:

1.) Een vergoeding/ tegemoetkoming... Laat het geheel van de NUON afhangen, ben benieuwd.
2.) Een WERKEND PRODUCT, als ik toch moet betalen!!!

We zijn allemaal mensen, fouten maken doen we dus allemaal! Hoe je het oplost is het geen dat van belang is. En dit geldt helemaal voor zo'n groot concern als de NUON.

In afwachting,

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Nuon

Heeft op 10 april 2014 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste nuonklacht83,

We hebben bericht ontvangen dat u inmiddels naar tevredenheid bent geholpen met uw klacht. Wij sluiten daarom de klacht op deze website. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Barry
Nuon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nuonklacht83