Klacht: Ongewenst abonnement

Frank Fisser op 24 mei 2024 over luxplus.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Destijds Augustus 2023 iets besteld. Keek begin Februari 2024 mijn Bankafschriften na en zag dat er iedere Maand vanaf Augustus 2023 t/m Februari 2024 8.95 was afgeschreven via automatische.incasso. de Maaden Januari en Februari 2024 konnik storneren.
Mijn Man heeft via de Bank ook de overige Maanden kunnen terugboeken.
Ze dreigen.met incassokosten en zelfs Dagvaarding.
Heb geantwoord niet onder de indruk te zijn.
Zit n
L. bij Radar en stuur alles door.

Mijn Zoon is er ook ingetrapt.
10x 8,95 aan abonnements kosten.
Hij wees mij erop dat er onderaan en uiteraard met zeer kleine lettertjes een vakje staat met al een ingevuld vinkje dat je een abonnement neemt.
Schandalig!!!! Pure misleiding.

Ook dat geld moet terug. Bijna 90 Euro!!!!

Eerlijk gezegd hoop ik erop dat zij Dagvaarden en dat het boven water komt dat zij niet legaal bezig zijn.
Betaal niets maar dan ook niets aan ze!!!!!

Weg met die praktijken om Mensen er in te laten tuinen met alvast een vinkje te zetten dat je een abonnement neemt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over luxplus.nl
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over luxplus.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over luxplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Frank Fisser

3 dagen geleden - Kan alleen maar zeggen dat dit riekt naar zeer grote misleiding, netjes uitgedrukt, van Luxplus en zal hier werk van maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Fisser