Klacht: Lidmaatschap

Iona Franken op 17 april 2025 over luxplus.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had ooit iets gekocht van Luxplus en daarna vragen zij op website in een verwarrend manier of je normale prijs wilt of ledenprijs. Jij weet niet zeker wat er bedoelde wordt en je klikt op het beste prijs. Natuurlijk ledenprijs. Luxplus geeft jou niet zo duidelijk dat een bedrag wordt automatisch elke maand van je rekening afgehaald omdat men de eerste betaling al gedaan hebben voor de eerste bestelling. Zo komt alle klanten in een auto incasso betaling met Luxplus.
Nu ik heb auto incasso op stop gezet en zij willen toch voor laatste 2 maanden bedrag van mijn rekening aftrekken. Graag jullie advies

Gewenste Oplossing:

Dat zij niet de laatste maanden weer vragen aan mij om te betalen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over luxplus.nl

Reactie van de melder van de klacht Iona Franken

1 maand geleden - Voelde bedreigd door Luxplus om restant lidmaatschap te betalen terwijl ik niet wist dat ik automatisch lid wordt naar eerste aankoop. En zij halen daarna sinds 3 jaar € 8.75 regelmatig van mijn rekening af

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over luxplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iona Franken