Klacht: Luie DPD medewerker

op 22 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gister een pakket besteld, via de online track en trace systeem kon alles goed bijhouden. Het pakketje zou tussen 3 en 4 geleverd worden. Rond 3 zie ik het DPD busje precies voor mijnn huis. Ik pak alvast mijn sleutel en wacht op de deurbel, terwijl ik uit het raam kijk. De chauffeur legt alleen een briefje in de brievenbus en rijd gewoon weer weg!!!
Dan blijf je thuis van werk, waardoor ik geld misloop. Het pakketje had ik nodig voor mijn persoonlijk bedrijf, word niet afgeleverd waardoor ik hierdoor nog meer geld misloop.

Dit is een paar dagen terug ook gebeurd. Thuisgebleven, en eindstand is er niet aangebeld, maar wel een briefje in de brievenbus. Toen heb ik het niet gezien, maar vandaag wel! Als bezorgers te lui zijn om naar boven te lopen, het gaat trouwens om pakketjes van minder dan 2 kg, moeten ze thuisblijven.

Wanneer ik mijn geld terugkrijg voor beide zendingen. Ik ga niet thuisblijven voor een briefje in de brievenbus, dat ik het pakketje vervolgens kan ophalen bij een afhaalpunt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 december 2017 om 14:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door houseofsanaa