Mijn Klacht:
Op 10 mei order geplaatst,op 14 mei zouden ze mijn.order verstuurd hebben!tot.op heden.niks ontvangen,betaald met ideal!!
Gewenste Oplossing:
Of.mijn.pakje leveren,of geld terug,!
MarloesGoes op 28 mei 2018 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels
Een klant heeft op 10 mei een bestelling geplaatst bij Lots of Goodies en kreeg op 14 mei te horen dat de order verzonden was. Tot op heden heeft de klant de bestelling echter nog niet ontvangen, ondanks dat de betaling via iDEAL is gedaan.
Op 10 mei order geplaatst,op 14 mei zouden ze mijn.order verstuurd hebben!tot.op heden.niks ontvangen,betaald met ideal!!
Of.mijn.pakje leveren,of geld terug,!
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM