Klacht: Loslaten fineer op de naden keukenblad

op 02 december 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

In 2012 een keuken gekocht bij keukenconcurent al snel begon het keukenblad gebreken te vertonen en los te laten aan de naden meerdere malen naar de winkel geweest maar doordat de keuken in eigen beheer is geplaatst geen garantie op het blad. Nu een aantal jaar verder en nog een aantal keer na de winkel te zijn geweest nog steeds geen oplossing en het word alleen maar erger. Ik vind het echt om te huilen. Ik hoop dus ook echt dat hier een oplossing voor word geboden .

Een nieuw keukenblad zonder dat wij het hoeven te betalen .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste mevrouw Vermulst, Wat spijtig om te vernemen dat u deze problemen heeft met uw werkblad. Graag gaan wij dit intern bespreken en komen hier zsm bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 21 december 2017 om 14:56 geantwoord

Beste mevrouw Vermulst,

Vanuit onze klantenservice is er over uw klacht nogmaals contact met u opgenomen. Hierbij is aangegeven dat wij bij ons standpunt blijven zoals dit reeds eerder ook aan u doorgegeven is. Het spijt ons u niet anders te kunnen informeren hierover.

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Heeft op 22 december 2017 om 21:31 geantwoord

Ten eerste is er helemaal geen contact met mij opgenomen dus vind t knap dat jullie dit zeggen ? Ik vind t schandalig hoe jullie met klanten om gaan als je binnenkomt dan doen jullie er alles aan om een keuken te verkopen maar zogauw er iets mis is heb je geen zak aan jullie, 6700 euro zo in de prullebak gegooid jullie worden bedankt , zeer goede reclame voor jullie dit!

Alle klachten die gemeld zijn door Rox1990