Klacht: Slecht bereikbaar en pakket nooit geleverd

anoniem___3 op 02 augustus 2021 over Lookfantastic in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Van mijn bestelling van ruim een maand geleden misten er in het pakketje 2 producten. Deze zouden apart worden geleverd. Ik heb na gewacht te hebben contact opgenomen met DPD. Deze hebben mij geïnformeerd dat het deel van de bestelling is geretourneerd naar Lookfantastic. Deze waren erg slecht bereikbaar. Je kon ze enkel bereiken met een account op hun website. Verder kun je niet op hun onduidelijke mailtjes die zij na 2 dagen pas sturen reageren via de mail. Na 3x contact te hebben opgenomen hoor ik telkens dat hier een onderzoek naar wordt gestart en dat er binnen een bepaald termijn contact met mij wordt opgenomen. Dit doen zij echter niet! Ik snap niet dat zoiets simpels als geld terugstorten of de producten opnieuw versturen (aangezien deze weer bij hun terecht is) zo lang moet duren. Verder bieden zij in hun vage mailtjes ook geen opties om dit weer recht te maken en gaan zelfs niet op de voorstel van de klant in! Erg teleurgesteld in deze service

Oplossingen kunnen zijn geld terugstorten, de juiste producten opnieuw verzenden, voucher om de producten opnieuw te bestellen. Maar ze gaan zelf al niet op deze voorstellen in

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lookfantastic

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lookfantastic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem___3