Klacht: Producenten nooit aangekomen

pranjicsara op 04 juli 2021 over Lookfantastic in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Al 6 maand lang ben ik contact aan het opnemen ivm producten die niet zijn aangekomen. 6 maand lang krijg ik telkens weer rekeningen opgestuurd voor producten die ik nooit binnen heb gekregen. 6 maand lang moet ik continu wachten op het zelfde antwoord ‘er staat u bestelling is afgeleverd.’ Ik kan hun niet bellen of mailen. Ik kan alleen via mijn eigen account contact opnemen via het kopje berichten en dat met Max 1000 woorden… bedrijf is verantwoordelijk voor vermiste spullen. Ik heb ze online een brief gestuurd. Klarna (via waar ik de facature krijgt) gaat nu contact met ze opnemen. Ik vind dit waardeloos…

Wanneer ik geen facturen meer binnen krijg voor producten die ik nooit heb binnen gekregen. En wanneer ik een duidelijk antwoord krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lookfantastic

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lookfantastic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pranjicsara