Klacht: lompe mederwerker inzake incasso en brutale wijze benadering

op 17 augustus 2017 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Werd zojuist gebeld met de vraag wanneer ik de jaarafrekeing ging betalen die men mij op 18-7-2017 gestuurd heeft en per 1-08-2017 betaald moest worden.
Zeer onvriendelijke medewerkster aan de telefoon die mij sommeerde dit per direct te voldoen. en dat terwijl ik op vakantie ben van 15-07-2017 t/m zondag 20-08-2017. had ze geen begrip voor.
onbeschofte calldienst die getuigt van onvermogen. meer gehoord van essent laatste tijd.
Gelukkig ben ik zakelijk ook een grote klant van hen en kan ik nu met mijn ondernemingen op zoek naar een nieuwe leverancier!

Gewenste Oplossing:

Weet niet of dit nog kan na zo'n obeschofte behandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Gelders,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad inzake uw klacht. Nogmaals bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Zoals besproken heb ik uw klacht intern doorgezet om dergelijke ervaringen in de toekomst te voorkomen.

Uw jaarnota heb ik uitgesteld tot 31 augustus 2017, zodat u voldoende tijd heeft om de nota in te zien en een betaling te kunnen verrichten. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan zijn wij bereikbaar via telefoon, e-mail, facebook of Twitter.

Ik wens u nog een fijne vakantie verder.

Met vriendelijke groet,

Michael
Klantenservice Essent

Alle klachten die gemeld zijn door daniel1973